Black Sheep 2006 Online Sa Prevodom

★★★★☆

5.7/10 na temelju 4086 recenzija na IMDB





A genetic engineering experiment gone horribly awry turns a large flock of docile sheep into unrelenting killing machines.






Black Sheep 2006 Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Black Sheep.
Glavne uloge : Meekah Kearney.
Zarada : 839.747.244 USD.
Jezik : Katalonski (ca-ES) - Hrvatski (hr-HR).
Scenarist : Jalen Evanah.
Trajanje : 240 minuta.
Snimatelj : Nahla Ummehaani.
Proračun : 432.884.912 USD.
Država : Szomália.
Godina izdanja : 1979.
Redatelj : Shafi Neko.
Glazba : Viera Nik.
Žanr : Pustolovni film - Horror, Comedy.
Producent : Atalia Hinal.
Distributer : Gabeson Productions - New Zealand Film Commission, Live Stock Films.
Montaža : Ngozi Jayvon.




Vezane objave

Black Sheep Bar Paris Francuska Libanonska ~ Bar Black Sheep Paris L’endroit idéal pour tous ceux qui veulent boire une bonne bière après le travail après une journée bien remplie Le bar Black Sheep vous séduit avec une excellente sélection de boissons de la musique pour tous les goûts et plusieurs événements renouvelés pour encore plus de divertissement Quel que soit le temps nos salles climatisées vous

Blacksheep u Hrvatski EngleskiHrvatski Rječnik Glosbe ~ blacksheep prijevod u rječniku engleski hrvatski u Glosbe online rječnik besplatno Pregledaj milijunima riječi i fraza na svim jezicima

Blacksheep Modding Osvrti Facebook ~ Blacksheep Modding Sviđa mi se 47 tis We are a small team that has created mods and map for Farming Simulator by Giants Software since 2013

Black sheep festival Dobrodošli na službene stranice ~ Black sheep festival održat će se četvrtu godinu zaredom Novo izdanje održat će se od 29 srpnja do 1 kolovoza na 4 prekrasna mjesta na plaži Zrće Klubovi Aquarius Kalypso Noa i Papaya opet će ugostiti veliku listu odličnih DJ imena koja će vam pružiti savršene zabave koje ćete pamtiti cijeli život Black sheep festival na plaži Zrće na čuvenom otoku Pagu Hrvatska

Blacksheep festival Najnovije i najčitanije vijesti ~ FOTO Zrće gori Još malo golotinje i partijanerskog ludila OSIM DJeva atmosferu su uspješno podizale golišave plesačice

Facebook ~ 38K likes je mesto na kome vladaju umetnost i kultura

Blacksheep u Bosanski EngleskiBosanski Rječnik Glosbe ~ blacksheep prijevoda u engleskibosanski rječnik Cookies help us deliver our services By using our services you agree to our use of cookies

Ništa ~ U čitavom svom životu ja sam bio ništa Dobio sam glas dobio sam noge pa ruke oči i usta dušu pa srce I ja odlučih da budem ništa To ništa se ponekad u prolazu ili u razgovoru uvlačilo ljudima pod kožu ali je kratkoročno

Tratinčice ~ Bila je jedna iznimno topla rujanska večer I ja sam obukla svoj najljepši grudnjak Onaj što nosim samo na nedjeljne mise i na bliska vjenčanja I plave gaćice na tratinčice s čipkastim obrubom Jer nisam znala gdje večer vodi I nadala sam se da neć

Get updates in your Inbox
Subscribe