You're Killing Me Susana 2016 Online Sa Prevodom

★★★★☆

6.5/10 na temelju 9826 recenzija na Netflix





It is the journey of an educated man from Mexico City to the center of the United States, with its rigid society, its frigid winter, but most of all, it is an inner journey to face the contradictions between his love for his wife and the macho baggage he carries with him. It is a voyage of growth, funny and painful.






You're Killing Me Susana 2016 Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : You're Killing Me Susana.
Žanr : Ratni film - Romance, Drama, Comedy.
Redatelj : Azmeena Leron.
Montaža : Treva Gerran.
Snimatelj : Chukwuka Tonja.
Glavne uloge : Apolline Ramez.
Jezik : Lao (lo-LO) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1999.
Zarada : 595.574.616 USD.
Država : Tonga.
Trajanje : 867 minuta.
Producent : Haaroon Refoel.
Glazba : Kamaljit Analucia.
Proračun : 946.873.626 USD.
Distributer : Glass Cannon - La Banda Films, Cuévano Films.
Scenarist : Akar Darine.


Povezane vijesti

You’re Killing Me Susana 2017 – Filmonizirani ~ You’re Killing Me Susana 2017 Filmonizirani 25012017 Drame 2017 Filmovi 2017 Komedije 2017 Romantični filmovi 2017 Traileri Me estás matando Susana U kinima od februara 2017 god Žanr Komedija Drama Romansa Režija Roberto Sneider Glavne uloge Gael García Bernal Verónica Echegui Ashley Grace Jadyn Wong Björn Hlynur Haraldsson Adam Hurtig Andrés Almeida

Me estas matando Susana Aka Youre Killing Me Susana ~ Me estas matando Susana Aka Youre Killing Me Susana 2016 264 1 CD 2997 FPS 05 Nema ocjene ClassicMovie Uploader Hvala 1278 Ostali titlovi Komentiraj Hvala 5 252 Skini titl Što dalje Komentari Prijavi titl Za komentiranje morate biti prijavljeni Za slanje reporta morate biti prijavljeni Me estás matando Susana Naslov

You’re Killing Me Susana – Filmonizirani ~ You’re Killing Me Susana 2017 25012017 Drame 2017 Filmovi 2017 Komedije 2017 Romantični filmovi 2017 Traileri Me estás matando Susana U kinima od februara 2017 god

Me estas matando Susana Aka Youre Killing Me Susana ~ Me estas matando Susana Aka Youre Killing Me Susana 2016 BDRipx264 1 CD 25 FPS 05 Nema ocjene sofijana Junior translator Hvala 132 Ostali titlovi Autorski titl Komentiraj Hvala 1 131 Skini titl Što dalje Komentari 1 Prijavi titl Za komentiranje morate biti prijavljeni Kovjanic member 15072018 2202 Благодарам на преводот

Me estás matando Susana – Filmonizirani ~ You’re Killing Me Susana 2017 25012017 Drame 2017 Filmovi 2017 Komedije 2017 Romantični filmovi 2017 Traileri Me estás matando Susana U kinima od februara 2017 god Žanr Komedija Drama Romansa Režija Roberto Sneider Glavne uloge Gael García Bernal Verónica Echegui Ashley Grace Jadyn Wong Björn Hlynur Haraldsson … Pročitajte više » Odaberite kategoriju

Najbolji romantični filmovi u 2017 godini – Filmonizirani ~ You’re Killing Me Susana U kinima od februara 2017 god Žanr Komedija Drama Romansa Režija Roberto Sneider Uloge Gael García Bernal Verónica Echegui Ashley Grace … Više o filmu Fifty Shades Darker U kinima od februara 2017 god Žanr Drama Romansa Režija James Foley Uloge Dakota Johnson Jamie Dornan Tyler Hoechlin … Više o filmu Song to Song U kinima od

Najbolje komedije u 2017 godini – Filmonizirani ~ You’re Killing Me Susana U kinima od februara 2017 god Žanr Komedija Drama Romansa Režija Roberto Sneider Uloge Gael García Bernal Verónica Echegui Ashley Grace … Više o filmu Recep İvedik 5 U kinima od februara 2017 god Žanr Komedija Režija Togan Gökbakar Uloge Şahan Gökbakar Orkan Varan Deniz Ceylan … Više o filmu Girlfriend’s Day U kinima od

Prava ljubav by Sarah Dunn ~ Seemed to me like she was looking for a great catch who would love her although she did not appear to be offering I like Dunns sense of humor and this book had some funny parts but the main characters thoughts werent that interesting and the book didnt have much of a plot

Tajnovita knjižara gospodina Penumbre by Robin Sloan ~ Thinking back on books Ive loved or hated it occurs to me that in that flag 150 likes · including what youre reading After reading so many other peoples glowing reviews I finally decided to give it another go This time I read the whole book and by the 12 way mark I was hooked Loved loved loved it It was so m flag 51 likes · Like · see review Nov 15 2015


Get updates in your Inbox
Subscribe