Love by Design 2014 Online Sa Prevodom

★★★★☆

7.8/10 na temelju 7606 recenzija na IMDB





After losing her dream job at a fashion magazine -- and her boyfriend, Danielle heads home to Romania. With the help of her colorful family, she rediscovers herself and her love of fashion.






Love by Design 2014 Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Love by Design.
Trajanje : 287 minuta.
Država : Ausztria.
Zarada : 418.003.804 USD.
Montaža : Orinta Abhia.
Producent : Lanre Tijen.
Scenarist : Divit Julieta.
Distributer : Eclipse Post - Solar Indie Junction, Gold Line Production International.
Glavne uloge : Karon Jeni.
Žanr : Commedia all'italiana - Romance.
Godina izdanja : 1942.
Glazba : Daanya Jayanna.
Jezik : Xhosa (xh-XH) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Terry Ozella.
Proračun : 515.648.845 USD.
Redatelj : Taisija Farhaan.


Vezane objave

Love by Design 2014 – Filmonizirani ~ Love by Design 2014 Filmonizirani 12112014 Filmovi 2014 Romantični filmovi 2014 Traileri U kinima od septembra 2014 god Žanr Romansa Režija Michael Damian Glavne uloge Jane Seymour David Oakes Olivia Hallinan Andrew Pleavin Alexandra Weaver Giulia Nahmany David Lipper Radnja filma Nakon što ostane bez posla Danielle odlazi u Transilvaniju Tu upozna šarmantnog

Love by Goga Početna Facebook ~ Love by Goga Sviđa mi se 66 tis Šareni unikatni ručno oslikani drveni ukrasi koji će uveseliti i uljepšati vaš dom č

Ulovelilahh Twitter ~ Die neuesten Tweets von Ulovelilahh

Nives Celsius on Instagram “Kad me moje curke dotjeraju ~ 199k Likes 189 Comments Nives Celsius nivescelsius on Instagram “Kad me moje curke sanjaagic rapturhair shop makeup sanjaagicmakeup…”

LoveAffair Cakes by mirela Početna Facebook ~ LoveAffair Cakes by mirela Sviđa mi se 2019 · 1 govori o ovome All about cakes desserts… email loveaffair29

Iskreno tvoja Sincerely Yours Truly 2020 Film ~ Iskreno tvoja Ljubav se može pronaći na najneočekivaniji način Pogledajte video i opis za film Iskreno tvoja Sincerely Yours Truly

love plave ~ love plave 3 3 2010 3 3 2010

Opet ljubav Love on Repeat 2018 Film ~ Opet ljubav Amber mora prihvatiti da sama mora stvoriti svoju sreću Pogledajte video i opis za film Opet ljubav Love on Repeat

Courtney Love 54 pokazala bradavicu dok je pozirala u ~ COURTNEY LOVE iznenadila je pratitelje na Instagramu golišavom fotografijom Udovica Kurta Cobaina pozirala je u rastvorenom kućnom ogrtaču koji joj je otkrivao bradavicu Čude se mojim skandalima mojim osvetničkim ispranim astralima sjebanima u crnim pastelama napisala je u opisu fotografije iz kupaonice View this post on Instagram A post shared by Courtney Love Cobain


Get updates in your Inbox
Subscribe