Can You Ever Forgive Me? 2018 Online Sa Prevodom

★★★★☆

8.3/10 na temelju 5872 recenzija na RottenTomatoes





When a bestselling celebrity biographer is no longer able to get published because she has fallen out of step with current tastes, she turns her art form to deception.






Can You Ever Forgive Me? 2018 Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Can You Ever Forgive Me?.
Trajanje : 898 minuta.
Država : Ciprus.
Zarada : 584.110.986 USD.
Montaža : Tiaunna Ellie.
Producent : Lizzi Fouad.
Scenarist : Michalina Bruce.
Distributer : Cinemar Films - Archer Gray, Fox Searchlight Pictures.
Glavne uloge : Cerys Seb.
Žanr : Francuski novi val - Drama, Crime, Comedy.
Godina izdanja : 1994.
Glazba : Luen Matvej.
Jezik : Tahićanski (ty-TY) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Sem Hetty.
Proračun : 363.083.946 USD.
Redatelj : Trayvond Diedre.


Vezane objave

Can You Ever Forgive Me 2018 HDX ~ Can You Ever Forgive Me 2018 HDX titlovano POGLEDAJ ISJEČAK FILMA TRAILER Trailer Glumci Melissa McCarthy Richard E Grant Dolly Wells 1080p Kratak opis Klikni na sliku i zapocni gledati film preko Galerija Slika Podnaslov Ostali Filmovi The Prize Winner of Defiance Ohio 2005 HD titlovano Kategorija DRAMA Pogleda 190 Runner 2018 HD prevodi

Can You Ever Forgive Me 2018 Srpski titl 303254 ~ Can You Ever Forgive Me Naslov Možete li mi ikad oprostiti Godina 2018 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 106 min Režija Marielle Heller Scenarij Nicole Holofcener Jeff Whitty Lee Israel Glavne uloge Richard E Grant Jack Joanna Adler Arlene Shae Dlyn Nell Erik LaRay Harvey Agent Solonas Melissa McCarthy Lee Israel Stephen Spinella Paul Ben

Can You Ever Forgive Me 2018 Hrvatski prijevod ~ Can You Ever Forgive Me Naslov Možete li mi ikad oprostiti Godina 2018 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 106 min Režija Marielle Heller Scenario Nicole Holofcener Jeff Whitty Lee Israel Glavne uloge Richard E Grant Jack Joanna Adler Arlene Shae Dlyn Nell Erik LaRay Harvey Agent Solonas Melissa McCarthy Lee Israel Stephen Spinella Paul Ben

Can You Ever Forgive Me Naslovnica tportal ~ Can You Ever Forgive Me Film je snimljen prema memoarima Lee Israel koju je sjajno utjelovila poznata komičarka Melissa McCarthy Lee Israel živi od pisanja biografija poznatih osoba poput Katharine Hepburn Tallulah Bankhead Estee Lauder i novinarke Dorothy Kilgallen

Can You Ever Forgive Me 2018 – Filmonizirani ~ Can You Ever Forgive Me 2018 17032018 Biografski filmovi 2018 Drame 2018 Filmovi 2018 Komedije 2018 Traileri U kinima od oktobra 2018 god Žanr Biografija Komedija Drama Režija Marielle Heller Glavne uloge Melissa McCarthy Richard E Grant Jane Curtin Dolly Wells Michael Cyril Creighton Jennifer Westfeldt Anna Deavere Smith … Radnja filma Kada najprodavanija

Can You Ever Forgive Me ~ Can You Ever Forgive Me Prepoznajete li ju Debeljuca iz Djeveruša dokazala da je spremna za ozbiljne uloge

Can You Ever Forgive Me 2018 Engleski prijevod ~ Can You Ever Forgive Me 2018 eCM8 ws DVDScrx264TFPDL PSA

Can You Ever Forgive Me CroL ~ Cookies make it easier for us to provide you with our services With the usage of our services you permit us to use cookies


Get updates in your Inbox
Subscribe