Mojin: The Lost Legend 2015 Online Sa Prevodom

★★★★☆

5.7/10 na temelju 2528 recenzija na Netflix





At the beginning of the 1990s, famous tomb explorer Hu Bayi decided to retire and move to the United States with his girlfriend Shirley. But before his wedding, Bayi discovers his first love Ding Shitian, who supposedly had died in the "One Hundred Cave" 20 years ago, is actually still alive. Together with Shirley and his old exploration partner, Bayi unravels a terrible millennium-old secret...






Mojin: The Lost Legend 2015 Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Mojin: The Lost Legend.
Država : Andorra.
Glazba : Aiham Hader.
Producent : Eliazer Obie.
Trajanje : 684 minuta.
Godina izdanja : 1960.
Jezik : Ferojski (fo-FO) - Hrvatski (hr-HR).
Glavne uloge : Bertha Bevan.
Scenarist : Neena Tiber.
Žanr : Akcijski film - Action, Adventure, Fantasy.
Distributer : BossChics Films - Beijing Enlight Pictures.
Zarada : 136.604.268 USD.
Proračun : 242.469.677 USD.
Redatelj : Awin Ouida.
Snimatelj : Demilade Hafeez.
Montaža : Delight Shoni.




Vezane objave

Mojin The Lost Legend 2015 HD titlovano ~ Mojin The Lost Legend 2015 HD titlovano POGLEDAJ ISJEČAK FILMA TRAILER Trailer Glumci Kun Chen Angelababy Qi Shu aka Xun long jue SRP titl Kratak opis Klikni na sliku i zapocni gledati film preko Krajem 1980ih poznati istražitelj drevnih grobnica Hu Bayi odluči se umiroviti i provesti ostatak života sa svojom zaručnicom No prije vjenčanja Bayi

Mojin The Lost Legend Mojin The Lost Legend Well ~ Buy Mojin The Lost Legend USVersion Regio 1 DVD from Mojin The Lost Legend for 2197 EUR and pay no postage More than 1150000 CDs DVDs Vinyls Games Technics Equipment and Toys since 1991 at your service free shipping

Mojin Izgubljena legenda • Film • TvProfil ~ Početkom 1990ih poznati istražitelj drevnih grobnica Hu Bayi odluči se umiroviti i provesti ostatak života sa svojom zaručnicom

Otimači tajanstvenog blaga Mojin The Lost Legend The ~ Mojin The Lost Legend The Ghouls 2015 Kina 127 min akcija triler horror fantastika 00 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Krajem 1980ih poznati istražitelj drevnih grobnica Hu Bayi odluči se umiroviti i provesti ostatak života sa svojom zaručnicom No prije vjenčanja Bayi otkrije da je njegova prva ljubav Ding Sitian koja je navodno umrla prije

MojinThe Lost Legend Zli duhovi 2015 Filmovix Online ~ O Filmu MojinThe Lost Legend Zli duhovi 2015 Objavljeno 5 November 2022 Priča o troje bivših lovaca na blago i pljačkaša grobova takozvanih Mojina koji sada žive normalnim civilnim životom na ulicama New Yorka Ali kada im pristupi tajanstveni klijent sa zanimljivim poslovnim prijedlogom oni se odluče vratiti svojim pustolovnim i pljačkaškim korijenima Put će ih odvesti u

Mojin The Lost Legend 2015 Hrvatski Titlovi Cijeli Film ~ Otimači tajanstvenog blaga Mojin The Lost Legend The Mojin The Lost Legend The Ghouls 2015 Kina 127 min akcija triler horror fantastika 00 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Krajem 1980ih poznati istražitelj drevnih grobnica Hu Bayi odluči se umiroviti i provesti ostatak života sa svojom zaručnicom No prije vjenčanja Bayi otkrije da je njegova prva ljubav Ding Sitian koja

Mojin – The Lost Legend aka The Ghouls 2015 – FILMOVISRUBA ~ Story about a trio of legendary grave robbers the Mojin who are enjoying the retired civilian life hawking goods on the mean streets of New York City until they are propositioned by a shadowy and mysterious client They accept the job and return to their roots raiding the secrets and treasures of ancient tombs in China under the guise of an archaeology study As each hidden passage is unearthed it triggers extraordinary challenges that put their friendship loyalty and life to the

The Ghouls Aka Mojin The Lost Legend 2015 Slovenski ~ The Ghouls Aka Mojin The Lost Legend 2015 1 CD 30 FPS 05 Nema ocjene SLOSubsTeam member Hvala 3 Ostali titlovi Komentiraj Tema na forumu Hvala 1 450 Skini titl Što dalje Komentari Prijavi titl Za komentiranje morate biti prijavljeni Za slanje reporta morate biti prijavljeni The Ghouls Naslov Modžin Izgubljena legenda Godina 2015 Žanr akcija triler

The Ghouls 2015 – Filmonizirani ~ aka Mojin – The Lost Legend U kinima od decembra 2015 god Žanr Akcija Avantura Horor Režija Wuershan Glavne uloge Qi Shu Angelababy Kun Chen Bo Huang Taso Mikroulis Yu Xia Yi Liu Ivan Leon Lawrence Novak Alex Eckstorm … Radnja filma Priča o troje bivših lovaca na blago koji su se bili povukli i živjeli normalnim životima ali odluče da se bace još jednom u

Get updates in your Inbox
Subscribe